25/12 (fantasifullt)

shuuuuuueeee....har haft jäätte myyyysigt med dajje inatt, va på statoil och köpte kaffe sen träffade vi Mher, Alex mfl. och chillade med dom och hade trevligt. sen rörde sig jag och dajje till mina hemtrakter och satte ute och pratade galet länge. jätte mysigt, har saknat henne, jäätte länge sen vi sågs! imorgon, eller idag, ska jag upp jätte tidigt och fixa mitt hår hos jasmine, och har verkligen ingen aning om hur jag kommer orka. är riktigt pigg nu men tänkte snart gå och lägga mig och titta på Futurama tills jag blir trött och äta choklad, eftersom att mitt illamående sen julmaten idag har gått över haha.. ska dricka julmust också, kom på att det fanns kvar.. ska gå och skjuta mig själv är på riktigt jobbigt humör, vill in och terra mamma och hoppa på henne eller nåt men då kommer hon skjuta mig istället och ja, det är ju bara förnedrande helt enkelt. jaja, vi får se hur det blir med den saken, tjolahopp!

image40image39


åhåå sådana söta bilder på mig och min prinsessa =)


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

God jul :)

2007-12-25 @ 05:18:00
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0