annan dag påsk.

hade en jätte lugn och mysig lördag med emelie, http://www.semlur.blogg.se, då vi tittade på Shrek och degade och fettade oss =)
och den där åsnan i Shrek är så jäääävla klockren! och emelie sov över, och även natten till måndag, och vi låg och tittade på avsnitt av Greys Anatomy, som jag aldrig har tyckt om förut men gud vad bra det var, och drack cola som aldrig förr (iaf jag eftersom att emelie är svag för cola som är hennes ``prince charming´´ så hon är nog van vid cola-drickande).
snart är det jullov och jag funderar starkt på att stanna inne på nyår.
har någon konstig känsla att jag kommer bli träffad av en raket eller något och dö.
okej, inte bokstavligen bli träffad av en raket, men bli påkörd eller nåt och hamna i koma och då kommer jag vara så gott som död.
menmen, får se hur jag känner då, det är trots allt två veckor kvar.
TJOLAHOPP!

Kommentarer
Postat av: Emelie

höhö ja de va lite myspys :)
men du, greys anatomy e inte alls snäppet efter housewifes. greys anatomy e sååååååå mycket bättre ;D

2007-12-18 @ 16:22:21
URL: http://semlur.blogg.se
Postat av: martina

haha du e säääär

2007-12-18 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0