flashbacks

nää nu får jag snart panik.. vill verkligen åka tillbaka till Grekland, det var den bästa resan jag har varit med om!
nu när det har blivit så kallt och tråkigt i Sverige vill jag bara spola tillbaka tiden och sitta där i baren med en Gordons Space i handen och bara njuuuuuuta!
det var så otroligt vackert där, och clubbarna(!!) var helt galna! och som den tur vi har lärde vi känna ägaren till den största clubben där, http://www.club-loca-gr, så vi fick gratis inträde och gratis drinkar tills vi inte längre kunde stå upp. det var grymt bra musik och vi dansade heeela natten.
vi var så sönderfestade på dagarna att vi låg hemma på hotellet och sov bort solen, så var tyvärr lika blek när jag kom hem som när jag åkte.. men minnen håller längre än en solbränna!
kan tipsa er om att åka till Kalimnos, Massouri. god mat, trevligt folk och bra partyställen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0