fredagen

JAG SKA ALDRIG MER DRICKA ALKOHOL!!! fy satan vad dåligt jag mår idag. och då ska vi inte prata om hur dåligt jag mådde igår, fyfan! tack sanna och mariana att ni tog hand om mig när vi skulla åka hem, haha.

men det var kul igår, fram tills dess att jag blev liiite fööööör full. det började med att jag, sanna och my var hemma hos mig och lyssnade på musik och fixade oss i lugn och ro, sedan rörde jag och sanna oss till sollentuna och käkade, mötte martina och sen tog tåget för att åka till farsta på inflyttningsfest. åkte dit med dom plus rebecka och mariana. väl framme skulle vi få vårat vita vin som vi hade 'beställt' men dom hade köpt fel så vi fick dricka rödvin..hmm...det var nog därför jag blev som jag blev(!!), vi dansade och hade jätte roligt, tills jag märkte att jag hade druckit för mycket. minns inte så mycket mer än att vi gick på nattbussen, minns inte när vi tog tunnelbanan, sen kommer jag också ihåg färden från avstigning och till min port. jag stod där utan nycklar, kall, full, UTELÅST, och ville bara upp och tvätta av mig sminket, fyllekäka och sova. så jag var tvungen att stoppa en bil för att fråga om jag fick låna telefonen så jag kunde väcka min bror så han kunde komma ner och öppna.
väl hemma började jag laga mat och deckade på soffan. jag vaknade sedan klockan halv 10 av att det stank rök i hela lägenheten. jag hade deckat med spisen på och pastan hade brunnit.. fy.. aldrig mer alkohol!!
ikväll hoppas jag att några vill joina mig på en filmkväll, jag ska ta det lugnt nu fram till nyår!

tack för att ni stod ut med mig igår, och förlåt till han som fick städa dagen efter..

image30image31image32image33

och stackars mher som jag tvingade följa med och äta mat med mig idag och fick höra mitt tjat om hur dåligt jag mår på grund av ångest och för mycket alkohol, men det är smällar man får ta om man är kompis med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0