intressant.

som jag har skrivit innan så är väl mitt liv jävligt intressant eftersom att så många som jag absolut inte vill ha något med att göra, och dom vill inte ha något med mig att göra, kan inte låta bli att prata om mig, besöka mig osv. vad är det för fel på er? om ni har en åsikt stå fast vid den! jag gråter inte över att vi inte är vänner längre för jag bryr mig inte. är det så svårt att förstå? varför kan inte ni sluta bry er då? det är ju uppenbart att ni saknar mig eftersom att ni söker sätt att ta upp kontakt med mig. get real - det funkar inte så. visst att ni är helt körda i era nerknarkade huvuden och att ni inte fattar hur man tänker påriktigt, men om ni säger att ni inte vill ha något med mig att göra, om jag säger att jag inte vill ha något med er att göra, stå förfan fast vid det då! för jag mår så jävla bra utan er, är så trött på er och eran skit. och eftersom att allt händer av en anledning, att jag ens lärde känna er, är väl för att jag ska förstå att jag mår så jävla bra med bra vänner och att jag är stark själv. jag behöver ingen som trycker ner mig. så stick långt härifrån, jag hoppas att ni dör på vägen.
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0