Jävla barn

jag blir så jävla irriterad när jag går in på folks sidor och ser 13-14 åriga små tjejer sitta och skriva att dom hatar invandrare och att dom är rasister / nazister. ursäkta, men vad FAN vet dom vad rasism är? och dessa vidriga människor som är med i NSF och dylikt och ska sitta och värva såbarn till att gå med, eller sitter och hjärntvättar dom och försöker få med så många som möjligt i detta. smarta är dom, det kan jag inte klaga på. det är väl självklart att om man vill få någon att hata invandrare så går man till små vilsna tonåringar som inte vet vilka dom är. och ''välkomnar'' dom, tar dom i sin famn och börjar med sitt jävla bullshit! fuck them. vad är det för jävla människor! gå till en 25 årig kvinna och säg till henne att invandrare är skit och du får en riktig smäll på käften!
och detta prat om att invandrare får kriminaliteten att öka. människa, vet du vad du pratar om? vet du hur många SVENSKAR det är som begår brott? det är väl klart som fan att det finns vrickade människor från alla länder, INKLUSIVE SVERIGE, och från olika kulturer. lycka till säger jag bara, jävla idioter, tror ni helt seriöst att ni ska få ''Sverige vitt''? och vet ni ens vad invandrare har gjort för bra för Sverige? och vet ni att om man drar av skinnet från varenda människa, en från varje land, så ser vi EXAKT likadana ut! vi är alla människor, no mather if you'r black or white!
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0