Julafton

hade en jätte mysig tidig julafton tillsammans med Citty då vi tittade på Gay Army och käkade turkar, (väldigt roligt tyckte vi), och hade jätte mysigt i hennes lägenhet som var jätte fin! alltid lika roligt och trevligt att träffa min ängel som är så otroligt skön att prata med och har själv mycket intressant att berätta. sen idag har jag varit hos mormor och firat jul, har ju inte haft julkänsla som sagt, men den kom när vi skulle öppna paketen. fick inte så mycket, men fick det jag ville. fick bland annat Buzz frågeQuizet, som jag verkligen velat ha för det är så jäävla roooligt, av min kära bror som har blivit rik eftersom att han jobbar så mycket (själv köpte jag bara en deodorant till honom, kändes lite snålt, men är en arbetslös studerande så vad ska man göra), sen så fick jag massa pengar (behövde verkligen det, är fattig som en kyrkråtta), och sist men absolut inte minst fick jag av mamsen en tripp till Enköping för att tatuera mig hos en väldigt duktig tatuerare som har 8 års erfarenhet. så den 14/1 tatuerar jag mig! *woohooo* så nu chillar jag bara hemma och väntar på att min älskade Dajana ska komma hit så vi kan gå och köpa kaffe och snacka skit. och hennes underbara julklapp till mig är att vi ska umgås haha, hon är så fantasifull! LÖÖÖÖÖÖW

Kommentarer
Postat av: Citty

Sia är bäst!

2007-12-27 @ 14:43:38
URL: http://citty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0