Julhelgen

lite kortfattat om helgen då,
i fredags var jag i märsta med emelie och hennes kompis och bara tog det lugnt.
och igår, skulle jag och emelie ta bussen från sollentuna hem till mig och då såg jag roooniii på bussen som jag inte har träffat på 2 hela år för den dummisen har suttit inne. så han hade permission nu, och bjöd dit oss på kvällen för dom skulle festa. åååh vad det var kul att träffa honom, har inte varit så glad på evigheter! jag började nästan gråta, blev helt tårfylld i ögonen och skakade som en idiot och typ stammade haha.. sen på kvällen då så kunde emelie inte följa med för hon skulle upp tidigt till gävle, och ingen annan orkade heller så jag ringde honom och sa det men han tvingade dit mig iaf, och jag hade jätte rooligt för FAN vad jag har saknat honom!!!
så idag är det söndag och jag har sovit längre än jag brukar.. imorgon är det julafton och jag har absolut ingen julkänsla! det finns ingen snö ute, bara lite rutten frost, och vi har bestämt oss för att inte ha någon julgran i år så då får man inte heller värsta julkänslan. jaja, kanske känns bättre imorgon!

Kommentarer
Postat av: Citty

Gulle

2007-12-24 @ 13:45:39
URL: http://citty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0