just the other day.

yeeah igår va jag, emelie och våran son barre i väsby centrum och jag köpte nyårs kläder, skiiiit fint linne. långt, svart, lite u-ringat med silverpaljetter längs brösten typ, sen leggins som jag ska ha till. och nytt smink, fick ju ett kickspresentkort i julklapp också. så är klappad och klar till nyår

woohoo köpte mig också en mp3 av jasmine, känns så skönt eftersom att jag slarvade bort / tappade / glömde / blev av med min för några månader sen. har saknat att pumpa bra musik i hörlurarna! satt hemma hos jasmine igår då och fikade och möös, och idag åkte den jäveln till göteborg. vill också :( fett skönt att komma bort från stockholm, träffa nytt folk och festa där. lite avundsjuk på henne.. well well glad för hennes skull i alla fall!

väl hemma satt jag i lugn och ro och la in låtar på mp3n då emelie ringer mig och vill att jag ska komma till märsta, så ja jag åkte och träffade henne och evelina, och vi.. ja.. jag vill inte ens skriva om det HAHA! men det var ett minne, längtar tills skolan börjar så man kan mobba några lite haha (emelie förstår) sen var vi hemma hos evelina och käkade väldigt mycket mat och sen deckade vi.. somnade väldigt sent och vaknar av att hela sängen vibrerar på grund av min telefon som Citty terrar, (tur det)

vi bestämde oss för att ha en myskväll :) vi möttes och gick till statoil och köpte smått och gått och chillade hos henne till Sjätte Sinnet och någon riktig B-film. blää. sen deckade Citty som var ute på stan hela natten innan.

myyyyyys att umgås med henne innan hon somnar :D kom hem nyss och nu klagar min bror på att det låter för mycket när jag skriver så.... ska väl gå bort från datorn. efter att jag slängt in två bilder, en på Jasmine tagen av den duktiga fotografen Citty, och en på stjärnan själv! lööööw

Kommentarer
Postat av: Citty

Hihi gulle

2007-12-29 @ 14:52:59
URL: http://citty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0