långtråkig torsdag

så var det lucia idag då.. har haft en väldigt långtråkig dag i skolan. först hade vi "lussemys" som jag självklart försov mig till, efter det hade vi ett extremt långtråkigt luciatåg i aulan där alla tjejerna försökte att överrösta varandra så det var inte några nyfunna stjärnor direkt. sedan såg vi på filmen När mörkret faller. den har tre olika berättelser i sig och är väldigt långtråkig, men har ett bra budskap. sen såg vi på Hata Göteborg. (jag lämnade salen efter 20 minuter då jag märkte att det bara handlade om några svenska pojkar som tyckte om att slåss).
efter det somnade jag inne hos skolsyster eftersom att jag endast sov två timmar inatt. sen luffade jag, marris och sanna i väsby centrum och tittade på kläder.
kom nyss hem och ska snart gå och lägga mig för natten.



tänkte försöka uttrycka mig lite bra här, mina tankar och så..
jag har gjort många misstag i mitt liv, vissa ångrar jag mer än dom andra.
men nu vet de personerna som jag vill ska veta om det och jag har alltså inte längre något att dölja och de vet vad jag har gjort för fel och jag är glad över att inte behöva förneka eller att ljuga om det längre.
jag är inte en sådan människa, jag går att lita på.
vet inte riktigt vad som har flugit i mig när jag har varit såhär.
kan bara säga att det är en ny Sia som skriver, a new fresh start.
ska i framtiden tänka innan handling och inte riskera att förlora någon för något som inte är värt det.
det värsta straff man kan få är att leva med samvetet och tro mig,
det kommer jag att göra tills dagen jag förlorar minnet.


sådärja.. hoppas jag uttryckte mig bra och att de som ska förstå förstår vad jag menar och vad jag syftade på. Förlåt.
nu ska jag gå och nanna kudde, god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0