Svar på tal!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jobbade på två olika McDonald's , var på två rättegångar, upplevde Norrland (det var inte alls massa gubbar som satt och drack norrlands guld hela tiden!!!)..
Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte att jag hade några..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, bekanta i alla fall.
Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är!
Vilka länder besökte du? Var i Grekland, Finland och reste även runt lite grann i Sverige..
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Hmm.. skulle i så fall vara ett jobb med bra betalt!
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Måste ha varit 10 juli, då vi satt i tanto och drack och lyssnade på Jr. Kelly och 11 juli (dagen innan vi åkte till Grekland) då jag och Mariana var på skansen och såg Sean Paul uppträda. Samt den 12-20 juli då vi var i Grekland. BÄÄSTA!!!!!
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Att bli av med svaga vänner som man inte har mått bra av, samt att jag verkligen har börjat ta tag i skolan nu och att jag började i en ny klass, ny linje, och har lärt känna så mycket underbara människor!
Största misstaget? Då jag inte har tänkt innan handling.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja.
Bästa köpet? Måste vara Grekland resan som jag Kämpade för!
Vad spenderade du mest pengar på? Cigg, alkohol, shoppingrundor och dylikt.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag och mamma har fått så bra relation och att jag kan berätta allt för henne och att hon alltid ställer upp för mig!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Ferige - Glamorous, Ken Ring - Snart hemma, Collie Buddz - Blind to you.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? ..
Vad önskar du att du gjort mindre? Never regret anything that made you smile.
Hur tillbringade du julen? Med mamma, mormor och storebror.
Blev du kär i år? Nej.
Favoritprogram på tv? Desperate Housewives, Scrubs, Simpsons, Family Guy, Miami Inc.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, snarar "motsatsen till kärlek är inte hat, utan likgiltighet". Det är många som jag har gått från att älska till att inte känna Någonting för.
Bästa boken du läste i år?
En faktabok om våldtäkter, men man blir jävligt förbannad när man läser den!!
Största musikaliska upptäckten? ..
Något du önskade dig och fick? Oj, jaa faktiskt.
Något du önskade dig men inte fick? Ja, men det är inget att må dåligt över!
Årets bästa film? Har sett många bra, kan inte komma på någon..
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Drack i Rotebro i Alles lägenhet och sedan åkte vi till en skit tråkig fest i Helenelund och fick gå hem därifrån.. blää.. hade hellre stannat hemma!
De bästa nya människorna du träffade? Vääldigt många! Speciellt mina tjejer från BF! KÄÄÄRLEK!!
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2007? Det är väldigt till och från.. klär mig efter humör..
Vad fick dig att må bra? Min mamma och mina bröder, och bra vänner! Sen har jag mått bra av att spendera tid utanför Sollentuna.
Vilken kändis var du mest sugen på? Nick Cannon.. :$
Vem saknade du? Hemlissss...
Favoritmånad? Älskar juni och juli!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Eftersom att allt händer av en anledning, så nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0