finns inga ord

jag vet inte vad jag ska skriva om längre, känns som att jag flyger och att alla ska förstå mig utan att jag säger något. jag svävar verkligen, ingenting är som det var innan och allt är bättre nu. flaaashbacks you know. livet rullar på och det här behövdes för att man skulle synas uppe bland molnen. jag jobbar fett mkt nu, jag e duktig jag vet. har redan tjänat ihop ca 4000 av att bara jobbat några dagar, tack löneförhöjningen!
har fått de flesta bilderna nu från URF, slänger in dom här nere så kan ni som inte va där få en känsla av, fast ni kommer aldrig förstå, av hur wuuunderful det var.
skolan börjar om en vecka, kan man fly på något sätt?????????



jag var fotografen, tack för det, vill inte veta hur jag skulle sett ut asså hahaha
& på torsdag blir det fint väder hoppas jag då vi ska sätta oss ute och dricka och sedan gå på gentleman, jag marris och de störtsköna södertälje tjejerna!

Kommentarer
Postat av: - ● Fucked up Fairytale ● -

E d Jaime i röda kläder?

2008-08-13 @ 17:29:23
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0