hemma från mellby

jag är tillbaka nu efter världens bästa vecka i mellbystrand. har haft det sååå kul med min kära klumpeduns.

första kvällen sitter vi och äter på en uteservering, det kommer en geting och kimberly flaxar och flyger upp från stolen. hon säger då att det fattas bara att hon ska råka spilla ut sin cola. vad händer inte 2 minuter senare? hahah jag har aldrig skrattat så mkt tror jag.

vi har solat och badat och grillat och spelat yatzi och haft det uunderbart.
i onsdags, på min 18 års dag, kom min mamma och bror ner också för att fira mig med champange, presenter och middag på resturang. (min första lagligt beställda öl hohohoh)
sen skjutsade hon oss in till halmstad (och i bilen frågar min bror: hur mång mil är det till halmstad? kimberly svarar:..hur många bilar det finns i amsterdam? sedan innan vi kliver ur bilen säger mamma och bror: ta det lugnt, var försiktiga. kimberly säger: ja man kan ju bli våldtagen och rånad. jag "skriker": VA?! våldtagen i en månad??? humooor) vi satte oss på en jääätte stor och mysig uteservering/bar med tak och värmelampor, jätte hög musik och massa goda drinkar.

hade en väldigt trevlig kväll =) kom hem inatt/igår kväll, då jag mötte upp natta i centralen sen åkte vi till långholmen och träffade några kompisar, drack, hade det nice i sommarvärmen och vädret idag kan pippa sig själv. och ikväll är det personalfest, sen blir det uuut och festa *woohoooooo*

yeye nu ska jag äta frullebulle




& tack alla gullerumpor för alla fina grattis sms, samtal, inlägg osv :) lots of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0