the weekend

har haft en rätt nice helg förutom min tabbe då jag lyckades stuka foten när vi var påväg till nattbussen i fredags efter vi varit ute.
började med att jag gick till hägges där alla gamla var, william tobbe beppe danne jerry mette och hela faderittan då jag kom dit efter att jerry lockat mig med att bjuda på en öl haha. sen drog jag kimp jerry och nadja in till nivå och drack oss fulla och gick sedan till chapplins.. jävla myglare fan, 120 spänn för att komma in på ett skit ställe. aldrig mer. träffade iaf helt roliga killar som jag stod och pratade med mestadels av kvällen, resten av kvällen dansades det =) åkte sedan hem, träffade lite välkända människor på bussen också som man inte sett på ett tag så fick en rolig bussresa trots att kimp låg och sov. vi gick hem till mig, jag fick stödja mig på henne hela vägen från klasro då min fot var uppsvullen och blå (som den är nu med). på lördagen när vi vaknade drack vi upp 2 paket mjölk (oboy), sååååååååå goootttttt sedan bar det av till jobbet...eheheh... det gick bra att jobba även fast jag hade min fot..
..efter jobbet mötte jag upp natta och vi gick hem till mig och tittade på film, hon gick hem jag gick och la mig. sen idag var det jobb igen, fick sluta 2 timmar tidigare för idag gjorde min fot ONT! kunde verkligen inte gå så mina snälla chefer skickade hem mig =)

har en massa plugg nu som jag verkligen inte orkar med.. vill bara lägga mig i ett varmt baad och sen gå och sova men ICKE.. jaja nu har jag skrivit en hel bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0