torsdag är det idag

ankiiiiiiiii min älskling förlåt för att jag bet dig i kinden och lämnade värsta märket, men du vet att jag tycker om att bitas och jag tog i extra hårt som straff från förra året då du PUTTADE ner mig från bänken så jag ramlade på marken inför hela skolan =)
ÄLSKAR DIG MED
!!

....men..om du vill ha krig..då ska du få se på krig..ta med din armé utrustning, du vet att jag är farlig med mina tänder hahahahahah

..förresten..jag och anki är sääääääääääämst. vi skulle som vanligt när vi har ngt plugg framför oss gå till kultur för att plugga (våran egna lilla tradition) och vi sitter och fettar i oss choklad utanför i väntan på att de ska öppna. efter sisådär..väldigt lång tid säger dom att dom inte öppnar överhuvudtaget förns på tisdag hahah inget pluggande blev gjort idag alltså, men det är bra ändå :D
 
eftersom att jag har börjat plugga spanska nu hoppas jag på att kunna prata med anki om väldigt kort tid så vi kan prata hemligheter utan att någon förstår muahahahahah
PUSSS

Kommentarer
Postat av: anki

mohahah :'D love you!

2008-08-28 @ 22:49:13
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0