heeees a family guyy

det känns så himla roligt att få vara med tjejerna från klassen igen, har saknat dom så jävla mycket!! träffade inte dom en enda gång det här lovet, förstår inte varför vi inte sågs :S
känns i alla fall att skolan är igång på ritkigt nu, har ganska mycket att göra det här året. har börjat plugga spanska också, ÄNTLIGEN!!!!! har verkligen ångrat att jag hoppade av spanska förut, men får ta igen det mesta nu =)

skulle egentligen åkt till norrland i helgen med marris dajje och de, sen grabbarna, men ska jobba hela helgen.. inte så värst kul men som sagt; pengar är pengar. plus att jag kommer få tid att plugga också, hade aldrig gjort det ifall jag hade åkt med till norrland så det är kanske bara bra..

ååhhhh och jag har hittat vinterns depplåt hahah shiiit vad jag älskar den här låten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0