18e december

i skolan höll jag mitt tal idag i exakt 10 minuter samt några minuter för diskussionsfrågor som jag tog upp. jag var nervös som FAN, stod och skakade som jag vet inte vad, även fast det bara var inför sebastian, patrik och ludde. efter talet var jag fortfarande skit nervös och mitt hjärta slog fort som bara den, så sa min lärare att det var helt klart ett MVG! skoja intee om jag blev glad!! har fruktat det här talet i veckor nu men så gick det så bra ändå. hon sa att det inte märktes när jag pratade eller när jag använde kroppsrörelser att jag var nervös, jag hade en stark och bra röst och ett bra kroppspråk och talet blev intressant osv osv. jätte nööjd =) hon sa bara att jag pratade lite för fort men det förstörde inte talet och man hörde klart och tydligt vad jag sa. heheh... fick VG i slutbetyg på den här kursen iaf, kommunikation

har jobbat idag som varje torsdag och det gick som vanligt. skit störande när jag satt på tåget hem, en tjej på ca 25 och hennes mamma satt och stirrade på mig hela resan. jätte jobbigt, tycker inte om när folk tittar mig i ögonen under en längre tid och de satt så i 20 minuter!!

skitsamma

SOV GOTT IMORGON FÅR VI LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV VIVA LA VILUNDA ahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0