alkohol är inte bra

riktigt fuuucked up kväll igår waaahah. träffade johanna och jerry och drack fan jag börjar dricka för mkt nu måste lugna ner mig, sen iaf när vi åkte från stan och jag skulle egentligen hem åkte jag till edsberg för att träffa mary någon gång vid 5 imorse?? så gick vi upp till ronis kompis där dom var och nedas o angelo. jag var jäätte full och skulle dricka vatten så ska jag ta glaset som jag trodde var mitt sen när jag har "vattnet" i munnen säger angelo: det där är inte vatten aaaahhah. DET VAR VODKA! REEN! ihih jag spottade ut det i glaset igen så det blev helt grumligt och äckligt så han inte kunde dricka mer haha. somnade iaf vid 8 någongång sen vaknade vid 11 och väägraade resa mig upp så softade där med grapparna samt mary i telefon som taggade någong gång vid 9-10 på morgonen. sitter här hemma nu och fruktar en dag på jobbet, jag mår INTE bra idag ahhaha

en kille igår i stan gav mig sitt visitkort för han ville bjuda mig på en utlandsresa bara jag och han i ett varmt land över nyår? eehh absolut???? folk e bara för roliga ibland

träffade citty på nattbussen också gud vad glad jag blev har inte träffat henne på skit länge!!

haha jag trodde HELA kvällen igår att någon hade snott min mp3 men inte mina hörlurar men nu när jag kom hem såg jag att jag lämnade min mp3 hemma igår men tog hörlurarna med mig.. jag är ju bara för rolig, det blev en klaad överraskning.

aja nu måste jag fixa mig lite, gästerna på jobbet kommer bli rädda om jag ser ut som jag gör nu haha PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0