ännu en sjuk dag

den här dagen har inte bestått av så mycket.. vaknade till vid 10 imorse av att mamma kom hem och hade köpt halstabletter, nytt te, honung samt greys anatomy dvd så jag kan sysselsätta mig när jag är sjuk. sov vidare till 3 ungefär, bara sover och sover när jag är sjuk usch..

bara legat hemma.. sen åkte vi till vibypizzerian och köpte hem kebabrulle som jag bjöd mamsen på, käkade sen hoppat fram och tillbaka med att ligga i sängen, sitta vid datorn, ligga i sängen..

sen ringer min mobil och det är nikola som säger att jag ska komma utanför min port för att det är knas i förorten? hahah. så går iaf ut, och där är natta nikola jeano hagop och raffi som jag tar en cigg med. knasungar haha. och grattis jeano till körkortet fan!! jag vill också..

kollade på desperate med mami, och nu sitter jag vid datorn igen. ska gå och lägga mig snart så jag orkar gå till skolan imorgon. har nämligen fått ett mail av min mentor att hon inte har sett mig på närmre tre veckor?? woot????? så ska åka och prata med henne och gå på alla lektioner imorn hade jag tänkt..

aja peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0