ännu en torsdag..

..and a lovely song by S.O.J.A <3



hårdplugg idag då. blev ingen skola för min del idag, kände mig inte så bra imorse. får prata med min mentor imorn om varför så hon inte tror att jag börjar skita i skolan igen. så har pluggat arslet av mig idag för att inte komma efter med något, ska plugga nu i en halvtimme till sen ska jag kolla på Shottas som kommer på tv1000. såg den filmen för ungefär två år sedan men minns inte speciellt mycket från den. den här veckan har ju gått så grovt segt så ska bli skönt med fredag imorgon, även fast jag ska jobba direkt efter skolan till klockan 22, sen blir det arbete även på lördag men ledig på söndag som är skönt, måste få vila ut ordentligt då, ta tillbaka alla krafter som jag förlorar pga skolan + allt plugg nu innan vi går ut på lov. ska satsa hårt igen på bra betyg, vet att jag kan måste bara lära mig att orka! aja nu blev det verkligen världens ointressantaste inlägg men som jag har sagt så många gånger förut - jag tvingade dig aldrig att läsa det. peace out my friends and enemys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0