as the generation comes and goes

youths dem cooooooooold med älskade älskade fina richie spice pumpas sönder o jag e så på topp och uppskattar varje dag med mina älskade!! allas kärlek och närhet haha jag e så glaaaaaaaaad att jag har de vänner som jag har, de som alltid e här utan att dömma och anklaga, de som lever för nuet och mår bra över de dagar de får, det finns inga ord

ni har inga vänner förens ni känner som jag känner. och emelie bjernegård, du är en av de vänner jag känner så för, och anki alfonso och kimberly klumpeduns. jag uppskattar och älskar er som fan även om vi knappt ses nu när vi har lov.

jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR för alla er!!! KÄÄRLEK

Kommentarer
Postat av: ems

JAG ÄLSKAR DIG!! <3<3<3

2008-12-28 @ 16:00:38
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0