början på ett nytt dygn

var i skolan idag och vi hade lucia på morgonen sen efter kollade vi på Crash i kulturhuset som har sin egna lilla förortsbio. riktigt bra film, synd bara att vissa snorungar, ja jag syftar på er nya 1or som tror att ni är så avgudade, inte kunde hålla sin käft stängd så man kunde böla på de sorgliga scenerna utan att bli förbannad. efter tittade vi på American History X, eller jag såg bara 1 timme ungefär av den för sen bar det av till jobbet. seg dag där, förutom att my och natta kom förbi och käkade lunch med mig. efter jobbet skulle jag hem, men på min station kom nikola och dajje och hämtade upp mig, körde mig hem så jag kunde byta om sen skjutsade nikola oss till Väsby där vi mötte Chiro och några. sen gick vi mot tågen, jag och dajje gick skilda vägar, men vi möts nu igen på MSN och spelar röjj-flagor och jag är kungarnas kung på det så hon är modig att våga utmana mig.

imorgon ska jag jobba igen, efter det blir det film med mary (natta,dajje,my mfl.?) och sen är jag ledig på söndag, HÄRLIGA FRIHET! måste även passa på att tacka mina kära vänner som dag efter dag ringer/smsar och väcker mig på mornarna för de inte vill att jag ska fucka upp min skola, TACK anki (min personliga väckarklocka), kalle (sms-terroristen) och kimberly (ring-terrorsitan) för att ni hjälper mig att komma i tid till skolan! även om ni inte alltid lyckas så; försöka duger. KÄRLEK



lovely Alborosie.
"If love makes me sick I don't wanna be cure"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0