buserier

kom precis hem från att ha stoorstädat på jobbet sen kl 4 idag, helt galet! trodde att det skulle gå på en timme men icke. skrubbade väggarna, tog bort allt från alla hyllor och städade och skrubbade, diskade onödiga saker och allt bara gläänser nu! vi var 6 pers, och ändå tog det så lång tid. fan om någon kommer klaga sen!

var hos johanna igår och chillade med de vanliga, när alla drog somnade johanna och jag låg och kollade sköna serier på hennes dator. den sönderspelade men ej uttjatade låten med tanya stephens - what a bam hittade jag inte på youtube så kan tyvärr inte dela med mig av den som jag ville nu så kör en annan gammal goding istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0