det efterlängtade lovet

hade avslutning idag i skolan och fyfan vad skönt det är! så har man klarat av ännu en termin och är snäppet närmre till sommaren. jag och johanna åkte till rotebro och åt när vi slutat, sen åkte jag till marris och har varit här nu sen 11-12 idag. somnade och sov till 2 sen kom hennes mamma in och sa att jag inte får sova bort dagarna.. .heheh...

ska till kista snart med lampe, sen ikväll vet jag inte vad som händer, funderar på att bara ta det lugnt men annars blir det antingen utgång eller chillkrök hos natta i kungsholmen med tjejerna. aja får se hur jag känner om ett par timmar, får bara för mig att klockan är mer än halv 5 med tanke på mörkret..

fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0