en bok skriven av moi

allt jag ser vart jag än kollar är eiffeltornet? helt sjukt hur hjärnan kan spöka när man har fått för lite sömn. sitter här hemma och försöker samla ork att röra mig till sängen för att sova - men det är så sjukt tråkigt att gå och lägga sig!!

ikväll efter hägges iaf åkte jag och jerrpan till edsberg och träffade angelo och hans kompis en snabbis innan vi gick till johanna, där till våran förvåning ingen var? jerry har nycklar dit så vi stod för en gångs skull i en tom lägenhet. det visade sig att johanna och roni var nere för att hyra film så vi mötte dom, hyrde Half Past Dead 2, den var skön faktiskt men ganska överdriven då jag inte tycker om Överdrivna filmer. gillar mer realistisk shit. förutom tecknat.... såg på filmen iaf, jag lyckades tappa ciggen i mitt hår så det började eldas upp lite smått haha, de har kommit fram till förresten att jag är omedvetet en pyroman. förklaringen till detta är ju då att i förrgår då vi festade hos johanna råkade jag elda upp snöret till hennes digitalkamera, och efter denna incident började en ostbågepåse brinna som låg på bordet och eftersom att jag var den enda som satt vid bordet anklagade alla mig, men jag var trots allt inte (medvetet?) skyldig...

imorgon är en ny dag och då jag och resten av packet kommer att vara utvilade tills dess planerade iaf jag och jerry att dricka. men frågan är hur saker och tankar hinner förändras innan dess, behöver nog vara utsövd ordentligt tills nyår.

planerna inför nyår kommer fram sakta men säkert och det verkar som att det kommer bli en skön kväll, så slipper man den stressen och pressen dagen innan!

aja nu ska jag återgå till mina viktiga buisness haha sov sött people



en något deppig låt av medina, jag vet att jag gillar låtar med känsla men jag vet!

Kommentarer
Postat av: MIA

Tack! =) aa då vet ja.

om ja sätter lösonord så skickar jag det!

2008-12-29 @ 11:58:43
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0