folk är myglare

gick till lampe idag efter skolan sen rullade vi in till stan och mötte my, gick och hämtade ut mitt leg och bankomatkort (någon hade lämnat in det på SL-hittegodsavdelning i centralen men dock tagit pengarna + busskortet, chockerande???) och fick betala 40 kronor för att få tillbaka det som är mitt!??!!?

åkte sen till mitt jobb för jag skulle fråga om förskott så käkade vi där sen åkte vi till kista och jag köpte mig lite kläder. fick världens huvudvärk så jag och lampe åkte hem så nu sitter jag här och ska krypa ner med en kopp te snart, efter att jag har fixat mina naglar som ser helt satanistiska ut, fick ngt ryck hos lampe att måla mina naglar svarta men det är verkligen fult med det, man ser så arg och självmordsbenägen ut. usch. aja sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0