för mycket plugg

jag blev precis klart med alla 5 arbeten som ska vara inne tills imorn! fan vad skönt!! trodde att jag skulle få sitta hela kvällen med det här men det tog bara(?) 3 timmar & så sitter jag och är jätte nervös igen inför talet imorgon.. fast det är ju iofs bara inför viktoria, jenny och patrik (vi ville inte göra i helklass så vi får göra i smågrupper) så det borde släppa när jag väl står där.. hoppas jag..

efter skolan följde Miriam med mig till centrum så köpte jag lite småsaker, örhängen, smink, tröjor och sådära som kändes nödvändigt för stunden, sen åkte jag hem för att plugga plugga plugga. är ju klar med arbeterna men imorgon har jag en andra chans till mitt prov i matte som jag missade förra veckan, så om jag får godkänt på provet imorgon så har jag godkänt i matte, och det skulle vara underbart, så det blir mattepluggande några timmar framöver..

igår åkte jag ju till natta så lagade vi mat sen, fläskfilé, ris och bearnaisesås och åå så gott det var haha sen kom mary så gick vi och tog en cigg med nikola och hagop, sen bastade vi och jag och natta tyckte att det var överdrivet varmt HAHA det var jätte roligt att basta igår. gick till nats igen, somnade halvt i hennes säng sen gick jag hem och sov gotteligott för natten.

nu är det bara 2 dagar kvar till jullovet, men jag får ångest över att jag ska jobba fan. vill vara heeeeeelt ledig och inte behöva hålla koll på dagarna och vilken tid det är, men det fungerar tyvärr inte så. funderar starkt på att sitta inne på nyår, helt ärligt. dajje är på, mary är på, natta är på (har jag för mig?) så vad är problemet? nyår är bara så himla överskattat, alla är skit taggade på tungaste kvällen på året men så är alla bara för fulla, man minns ingenting från kvällen, man är på någon riktigt keff fest och undrar varför man inte bara åker hem och sover - jo för att det är nyår. och det är exakt därför man inte ska gå ut över huvudtaget. kände i och för sej såhär förra året också såhär ca 2 veckor innan men sen vände det och jag var lika taggad som alla andra så jag får se hur det blir. men hojta till om ni vet någon bra film man kan se på nyår tillsammans med massa mat och godis haha



naaaaaaaasty giiiiiiiiiiirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0