fredag 5e december

som vilken annan dag som helst idag i skolan. åkte sen till sollentuna, hämtade ut pengar, köpte cigg, åkte hem och deckade på soffan till kl 5. galet skönt, älskar att sova när jag kommer från skolan.

bara segat nu dom här 2½ timmarna, duschat, fixat mig i seg takt. lite kvar men klar med sminkningen. haha hade musik-KRIG med min bror precis. han har tagit högtalarna till min data och kopplat in dom i sin som är i vardagsrummet. och ingenting går rätt för mig om jag inte pumpar hög musik så jag satte mig också i vardagsrummet med surroundsystemet, la in en skön skiva med lite reggae/dancehall style, satte mig i soffan för att sminka mig. då börjar min bror pumpa hööög rock ur sina fucking högtalare, och rock för mig är som reggae/dancehall/ragga/hiphop osv.. för min bror, så han blir skit irriterad. jag försöker överrösta hans musik så höjer, sen höjer han, sen höjer jag till MAAX och lika snabb är han så våra grannar måste undrat vad för medicin vi käkade till middagen - rock blandat med reggae? waahah kriget slutade iaf med att jag (självklart) vann. för jag använder mig av min sköna avstängning - när jag hör ngt irriterande ljud, musik, röst eller vad som helst så kan jag stänga av och fokusera mig på det som jag Vill höra, så jag satt och chillade till min musik medan han bara störde sig. I'm the king I know!

AJA nu blev det en bok som jag verkligen inte har tid med, ska till tåget om en timme typ och måste fixa lite här hemma. have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0