fredag en dag i veckan

sliten sliten slet slet sig. wosaah .. nackdelen med lov måste ju vara att när helgen väl kommer är man för trött för att göra någonting för man redan har festat en vecka i streck. my skulle bjuda mig på en utekväll egentligen men jag paaallar inte, är så himla seg så det finns inte.

var hos johanna igår igen med henne jerry sen grabbarna, minns inte riktigt vilka som var där? haha. drog förbi hägges en stund där kära jasmine och kimberly och packet var, visste inte om det så blev överlycklig. vi tog lika fort som vi kom dit en taxi tillbaka till johanna och festade vidare där. deckade nångång vet inte när, sen jerry och johanna hade inte sovit på hela natten dom hade bakat pepparkakor och grejer hahah va keffa dom är, pepparkakorna var helt mjuka och halvätna haha. drog hem idag vid halv 11 då jerry drog till kista, vaknade för nån halvtimme sen och har verkligen väägrat gå ur sängen. blir nog till att festa hos johanna idag igen, fett skönt så slipper man gå nånstans också alla kommer ju dit istället

så skönt nu att jag är ledig från jobbet. och SHIT det är mellandagsrea!?!?!? JAG SKA TILL KISTA hahahaha men jag vet inte med vem oj nu måste jag ringa runt lite heeeeeeeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0