horlördag

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan varför lyckas jag alltid vara så klantig faaanfanfan!! det var en lyckad kväll igår fram till dess att jag tappar mitt fucking busskort med mina pengar i, mitt leg och bankomatkort. jag tänkte verkligen inte på det när vi drog till huset i gamla stan, hade min hjärna någon annanstans, så när jag väl står där och ska ta upp mitt leg kommer jag på att jag tappat det 30 minuter tidigare. FAAAAN HUR LYCKAS JAG!!!

aja så vi kunde ju inte göra annat än att dra därifrån, vi kom in på nån engelsk pub där dom inte var så noggranna med leg, kände mig som en 15 åring som blivit insmugglad på ett hak för första gången. lampe och my drack en varsin öl där sen drog vi. så komiskt att vi pratade om fjortisperioden i våra liv och så kör jag en fjortis-sia-kväll igår.. men det pratar vi inte om!

ska snart åka och äta med jerrpan sen är det sängen som gäller. ska jobba imorn, första gången på en vecka, så måste vara lagom utvilad och tro mig det är jag inte idag

sho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0