i can't believe it

det blev inte så mycket sömn ikväll ändå. dajje ringde, hon hagop och nikola kom utanför mig på en cigg, sen åkte vi till statoil där vi mötte pjano och packet.. dom skjutsade hem dajje sen softa vi utanför henne ett tag sen släppte dom av mig hemma också. blev fett pigg på vägen, fan.. så sitter här nu med min musik i väntan på att bli sömn-trött. är trött som fan men det är bara för att min kropp är död.

och åh vad jag gillar den här låten, jag blir så glad av den!



aaa och jag kom på hur ska jag ta mig till jobbet imorgon nu när jag inte har ngt busskort eller pengar? fuck varför ska folk vara så fittiga och ta busskort och skit börja jobba och tjäna egna pengar tro mig det känns bättre om man köper saker själv. fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0