I'm a Hustler

skit seg dag idag, känns som tre dagar har gått. ska lägga mig och försöka sova så jag verkligen kommer i tid till skolan imorn. vi har lucia shit i aulan 8.20, sen mys och fika i klassrummet sen är det två filmer vi ska se, Crash och American History X. har sett den sista minst 20 gånger så lite tröttsamt att se den igen.. men har redan sagt till min mentor att jag måste gå en timme tidigare ungefär för vi slutar egentligen 12 på fredagar men eftersom det är filmer imorn slutar vi runt 15, och jag börjar jobba då så jag får gå ändå. efter jobbet blir det bara hem antar jag eller träffa mary och natta och ta det lugnt.

var nyss nere på en cigg med dom + nikola och mher, och honom har man inte sett på snart ett halvår, helt galet! aja slänger in den här låten HAHA jag får groooooooooova minnen av den! kan inte sluta le!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0