i'm just being honest

ååh vad jag somnade igår, orkade inte ens se klart på simpsons och då är jag TRÖTT.

var i skolan idag som vanligt, blev något förbannad för att Folk snackar så mycket skit och Folk inte står för vad dom säger. försök inte gömma dig bakom dina lögner, sanningen kommer alltid fram.

efter skolan åkte jag till natta där dajje också var, sen kom marris och så bastade vi jäätte sköönt, svettas som fan gör man bara så det är nice att det finns dusch iaf hoho. sen lagom till desperate housewives gick vi in till natta igen, och det var säsongsavslutning nu och jag blir KNÄPP!! men fortsättning följer nästa år..

ajuste, jag och kimberly hade nationella idag, muntligt i engelska. det gick jätte bra! kändes skit bra samt att läraren gav oss beröm och tyckte att vi var riktigt duktiga, och det känns alltid skönt att höra!

ska lämna er här så ni kan återgå till en intressantare blogg, but i don't give a *PIIIP* hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0