ingen desperate idag

sitter hemma hos mina bröder här i väsby, slutade tidigare idag och ska hem till natta men hon är inte hemma förns vid 4, och jag slutade vid 2 typ, så ska börja röra mig härifrån snart så ska vi basta och äta middag (nat tar hand om mig när mamma jobbar natt hihi)

skulle hålla mitt tal idag på kommunikationen men det fanns inte tillräckligt med tid kvar på lektionen så jag hann inte (och det tackar jag för) för jag blir så jävla nervös när jag ska stå längst fram i klassrummet och prata inför folk. shit jag förstår inte hur jag kan vara det, jag är så pratig annars och kan säga vad som helst när som helst till människor men jag kan inte stå framför min klass som känner och är skit bra kompis med 90% av dom, vad är felet???

aja nog om det. såg precis att the bodyguard kommer på tv ikväll, lätt att jag ska se den! var skit länge sen och har för mig att den är riktigt bra. good afternoon bitches

Kommentarer
Postat av: Vickan

men Sia, det är inte så farligt :) alla blir lite smått nervösa. det blev tom jag. jag kände själv hur det hetta i ansiktet :P men det är bara att göra det. när man väl har kommit igång så rullar det på, och sen är det över och gjort! :D

2008-12-17 @ 06:54:50
URL: http://viktoriaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0