keep it comming

så har urfuckningen fortsatt. efter julmyset hos mormor igår drog jag till johanna där vi höll igång hela natten, jag och hon samt alla grabbar. somnade vid 7 tiden imorse sen blev jag väckt av johanna, sen drog vi ner till mammas och roni bjöd oss på mat hoho. jag och johanna har suttit och spelat kort och så kom jerry dit, e bara hemma en snabbis nu för att byta om till mysiga kläder pallar inte ha leggins och shit när jag ändå bara softar där.

jag fick tyyngsta julklappen igår av mamma, min käära mamma! URF BILJETT!! shuulululu reggaefestivalen 2009 även bokad. ett bra tag kvar men biljetten är iaf kirrad ;) fick även parfym av bror, massa småtjaffs och pengar av mormor och mami samt världens skööönaste drömfångare av mor också! SKIT FIN. blev så jävla glad av den, mormor asgarva när hon fick sin, brorsan tackade lite oförskämt och jag hoppade av glädje för min var vit med pärlor i massa glada färger så den var såå JAG!

AJA ha det bra boys and gals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0