klockan är halv 4,

& aaaaahh vad Sköönt! har ääntligen fått sova ut, känns i hela kroppen, fan vad SKÖNT! hade nästan glömt hur det kändes att vara utvilad..

igår gick jag ju til johanna efter jag lämnat julgranen hos mormor, hos johanna var också jerry och jennica sen kom roni och chris förbi så vi satt där och chillade. eller dom städade hela lägenheten och jag låg och kollade på simpsons följt av massa bra skit på tv 6 som alltid på måndagar.

var så galet seg så när de skulle ut på promenad vid halv 1 nån gång, gick dom med mig till bussen så jag åkte hem och soooov! idag ska jag träffa min kära emelie och käka någonstans.
imorgon är det fanimej jul??? det känns helt sjukt!! fan jag hatar julen och två dagarna efter, när ALLA affärer är stängda så man har ingenstans att göra av med sina julpengar, så kefft.. aja god jul på er, även fast jag vill vara Grinchen som stal julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0