kvällens sköna planer

kom hem precis från kista, amanda köpte julklappar till hennes pappa och bror bara sen var vi klara fast det tog ett jäkla bra tag.

efter många om och men har jag bestämt mig för att ha en hemmakväll och bara ta det lugnt och samla kraft så att jag orkar jobba några dagar i streck nu från och med imorgon. kanske dock glider ut en sväng med tanke på ett telefonsamtal jag fick för en liten stund sen.. ehehhe.... bli nyfikna för det borde ni vara ;);)

20:00 Simpsons
20:30 Simpsons
21:00 Film

Surviving Christmas
Amerikansk romantisk komedi från 2004. Det blir både galet och förödande när den rika företagsledaren Drew Latham beslutar sig för att hyra en familj över julhelgen. Drew har tröttnat på att fira jul ensam och ger familjen Valcos ett erbjudande de borde ha sagt nej till. Deras irriterande gäst och hans orimliga krav gör julfirandet till en mardröm.

I rollerna: Ben Affleck, Christina Applegate, James Gandolfini, Catherine O'Hara.
Regi: Mike Mitchell.

inte en sådan slags film som jag vanligtvis brukar titta på då jag mest tycker om gangster & dansfilmer samt disneyfilmer (ja, bra blandning) men jag får väl ge det en chans så jag kanske kan skapa någon som helst julkänsla?

sedan runt 23 ikväll får jag se om min kväll får sin vändning

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0