lite om 2008 -

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? aa
2. Höll du några av dina nyårslöften? minns inte mina löften dagen efter nyår så ingen aning?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jaa älskade melli med sin underbara dotter!
4. Dog någon som stod dig nära? vila i frid farmor <3
5.Vilka länder besökte du? sverige..

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? inget jag kan komma på
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 30 juli då jag fyllde 18 haha
8. Vad var din största framgång 2008? att börja på ett jobb där jag trivs, som en andra familj till mig
9. Största misstaget? minns inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förkyld och så bara men jag överlevde :D

11. Bästa köpet? min biljett till reggae festivalen 2008
12. Vad spenderade du mest pengar på? cigg..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? våren gjorde mig överlycklig, och snart är den här igen!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? oj, det är många. speciellt alla från festivalen, det får mig att blicka tillbaka som bara den.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare =)

16. Vad önskar du att du gjort mer? hållt saker som jag lovat mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ville sluta röka..
18. Hur tillbringar du julen? med de närmsta i familjen
19. Blev du kär i år? nää bara kändiskärlek haha
20. Favoritprogram på TV? family guy som åsnorna har tagit bort???

21. Bästa boken du läste i år? snabba cash!!!!!!!!!!
22. Största musikaliska upptäckten? inget nytt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 18 år räckte gott och väl ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? minns inte..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i halmstad med kimberly <3 på min dag kom även mamma och bror ner. bästa födelsedagen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nää faktiskt inte =)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? väldigt egen höhö
29. Vad fick dig att må bra? mamma, bröderna, mina älskade vänner. ord kan inte beskriva
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ahhhh travis från gym class heroes, så HET.. och beenie man för han e så seeexxiiiggggg

31. Vem saknade du? mina bröder
32. De bästa nya människorna du träffade? de på jobbet, underbara människor! samt mina två nya chefer, hjärtan av guld!
33. Hur kommer nyårsafton spenderas? först middag hos amanda, sen är det många alternativ!
34. Ditt mål för 2009? skulle vilja sluta röka men tror faktiskt inte att jag skulle klara av det, vill nog inte fullt ut
35. Vad längtar du till år 2009?
svårt att svara på.. nytt år, nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0