livet vore enklare utan rubriker

dagen har varit fylld av seghet från min sida. åkte med amanda in till stan vid 4 tiden, kom precis hem. har känt mig som ett levande lik, inte ens orkat bry mig när folk har stressat till sista dagen av mellandagsrean och de har gått in i mig och alla andra pågrund av sin egoism. vi gick till en mysig resturang/pub och käkade värsta mealet, aaasgott! notan låg på 500 kr, så svaret på varför man aldrig går ut och käkar middag är: det kostar för mycket!

det pågår en konflikt i mitt huvud just nu om jag ska åka till norsborg för att träffa en vän, gå till beppe där jerry och folket är, eller att åka till edsberg där johanna och resten har det trevligt.. hmm..

aja jag lämnar er här med bizzy bone you sick people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0