lördag, känns som söndag

haha mamma satt vid datorn, och jag låg i min säng här bredvid och kollade på tv. jag tänkte inte själv på det men jag låg tydligen och muttrade för mig själv att det är sån skit på tv och dom borde tänka på folk utan liv som vill se ngt bra, jag låg och garvade åt mig själv och sa att jag är patetisk, låg även och klagade oavbrutet på mig själv för att jag alltid dricker alkohol även fast jag vet att jag blir fucked up dagen efter. när ska jag lära mig..

har varit en feett jobbig dag. spelar ingen roll hur mycket vatten jag har druckit; jag mår inte bättre! när jag lägger mig i sängen ligger jag bara och sparkar och kan inte bestämma mig HUR jag ska ligga. mina bakisdagar är klagodagar, jag klagar över allt.

ska ta en cigg nu sen kolla på film. får väl Sitta upp i sängen så jag iaf kan bestämma hur jag ska ha det.




lämnar er med charmiga Beenie Man, har han inte världens finaste colgate leende!



fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0