lördag någon gång i december

hem ljuva hem. var igår på hägges ett tag med jerry johanna barawi tobbe mm alla gamla häggviksklassare, medan våra små edsbergs barn var i johannas lägenhet och softade. efter några öl drog vi, jag jerry johanni, upp till henne där vi softade ännu en natt. väcktes hela tiden av tjejernas jävla yatzi spelande ahah dom väägrade låta mig sova fan ska peta på en och grejer så tillslut tröttnade jag så gick upp kl 11 imorse, somnade någongång jag vet inte när.. är helt trasig nu asså. mamma ringde mig vid halv 12 och kom och plockade upp mig så åkte hon jag och mormor till kista och åt lunch

ikväll blir det till att träffa johanna och de igen hahah kommer kännas fett konstigt sen när skolan börjar då jag inte kan bo där på i princip heltid.



aaaaaand im oouuuttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0