min hjärna luktar bränt

pratade precis med my i telefon, och jag saknar henne riktigt mycket!! hon har ju varit på landet nu i en vecka ungefär och jag märker hur glad jag blir av att prata med henne. hon är så förståerlig och känner mig utan och innan och därför blir allt så enkelt. på fredag när hon kommer hem ska vi ut och rööja stockholms gator! riktigt taggad på att fucka ur, sitter fortfarande här och pumpar tung musik ur högtalarna, inte konstigt att jag inte blir trött.

aaaa jag har nog kommit på anledningen varför jag inte har någon julkänsla. inte nog med att man blir äldre och julen bara är "magisk" när man är barn, utan sen pappa dog förlorade jag nog känslan för allt. födelsedagar, jul, midsommar och all sån shit. inte menat att det här ska va ett deppinlägg där jag söker efter folk som ska tycka synd om mig, för det är verkligen inte synd om mig + att jag är så över sorgen. kan bara tänka tillbaka på pappa med ett leende på läpparna, men fett kefft att han tog julkänslan också. HAHA jag älskar dig pappa det vet du min skyddsängel =) wahah jag kan vara rätt grov ibland, men de e ba' Kärlek!

God Jävla Jul..



mmmmmm come and give me your loving, sweeet sweet damian and stephen.. ahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0