när mörkret faller

sov hos emelie inatt ju och shit vad trött jag var imorse. höll precis på att somna om men emelie puttade mig haha och jag sover alltid längst ut så hon kör med den här: du får gå upp först du ligger längst ut. vilket är FETT jobbigt för jag kan inte bara "ta mig i kragen" och stiga upp på morgonen. men vi kom i tid till skolan iaf så det är huvudsaken. är jätte trött nu för somnade vid 4 någon gång, gick upp kvart i 7 imorse så jag kommer decka snart.

hade möte idag med rektorn och min mentor pga av att jag har missat lektioner sen var jag sjuk så har väldigt hög frånvaro nu, men efter att ha pratat med mig var min rektor inte orolig längre höhö. han är verkligen snäll, han är ingen som ser en elev som en elev utan han ser oss som människor, som det Ska vara!

....& gott folk. det är endast 1½ vecka var till jullovet! riktigt skönt. kommer dock jobba väldigt mycket men är ju så skoltrött nu så mycket mer än lagom för ett lov tycker jag! god natt

Kommentarer
Postat av: ems

HAHAHAHAHAH jag är grym på att väcka folk :D



aa rektorn är fan bäst, han stod på min & mamams sida när det handlade om sohila, vilket jag tyckte kändes skit bra!

2008-12-08 @ 19:18:51
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0