nostalgi

somnade där nån gång runt 6 tiden, vaknade nu ikväll vid 11. trodde verkligen att jag skulle lyckas sova hela natten men icke. så snart ska jag lägga mig igen och försöka sova för är verkligen inte trött men min hjärna fungerar inte om jag är vaken hela natten.

mary skickade gamla bilder till mig ahahh jag har skrattat så mycket! och när vi var så gamla var det verkligen "neej vi är inte fjortisar assoohh vaahh?" aaaahahah så kollar man på vissa bilder och jag döööör vilka fjortisar vi var! vi var dock inte som dagens fjortisar som ska vara totalblonderade med 20 kilo foundation i ansikte + läppar som satsar hårt på fjällräven och tofflor typ, vi var mer sket i alla, fett uppkäftiga, gick ut i pyjamas byxor någon gång och jag minns när my gick till skolan med sina vargtofflor HAHAHAAHAH! vi var lodisfjortisar, smutsiga mjukisbyxor och shit, men det var tider det, skulle inte tacka nej till att vara där nu för jävlar vad kul man hade!


1. jag och mary. 2. jag mary och my, haha jag DÖR!
3. l-l-l-laadies!

okej det här var inte de grova bilderna men jag vet inte om jag har tillåtelse från de andra att lägga upp dom hahaha jag tror inte jag pallar bli stämd i år inte. och det som är så synd är att jag såg typ äldre ut när jag var 14,15,16 än vad jag gör nu haha men vad ska man göra! och man kan aaaldrig tro att my är 15-16 på de här bilderna!! all grown up =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0