och så fick jag hjärnsläpp

påväg hem från skolan idag fick jag mig en glad överraskning: selua satt på bussen! har inte träffat henne på år och dar känns det som, men vi har faktiskt inte träffats sen kryssningen i somras och det är ju sjukt länge! från ingenstans började vi prata om förra nyår och vad vi ska göra nu på nyår (även fast det är ett tag kvar) och nu har vi (me n' my gals) blivit inbjudna till en efterfest i en lokal som börjar kl 03.00 den 1 januari 2009, så det är nice.

tänk vad åren går, tiden bara flyger iväg. nyss var jag 13, nästa år fyller jag 19? helt otroligt, och det känns som att det har gått på 1-2 år.


vart tog åren vägen, när gick vi alla våra egna vägar?

hela tiden tänker jag att jag har hela livet på mig, jag behöver inte ta några beslut nu, men hela livet, vad är det egentligen? jag hinner knappt med nu, hur ska jag hinna med allt annat? shit vad jag verkligen får panik inför framtiden, åren går för för för för fort! för fort!! väärlden stanna, jag vill av.. Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0