onsdag en gång i veckan

skola idag. skit segt. målade dörrarna röda i fritidsrummet på eget initiativ, Töng jag är dom blev fett fina. den som klagar behöver ju inte gå in där!

efter skolan gick jag emelie och carro in till centrum, jag köpte en söt liten sak på gina tricot samt nya leggins, sen åkte jag till natta och vi kollade på Top Model som stackarn följer.. jag lider med dig.. efter gick vi till hägges, käkade grekisk sallad, och nu sitter jag här hemma igen. väntar på att klockan ska bli 8 så det är dags för simpsons och efter det ska jag sova gott för natten så att jag är pigg till helgen.

i helgen ska jag ta med amanda, den nyfyllda 18åringen, ut på en natt i den stora staden. vi börjar vår kväll på nivå (ovanligt) sen ska vi vidare till en club som NI INTE FÅR VETA HAAAAHA. hoppas att det blir en lyckad kväll med tanke på att det är ju min present till henne att ta med henne ut *håller tummarna*

aja nu fuckar mitt internet snart fred ut

Kommentarer
Postat av: nathalie

you wanna be on top? nanananananana

2008-12-03 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0