peace and love

sitter hos chris nu med mina kära vänner och hinkar, är full redan nu, alla vi är det. tror att anledningen är att ingen av oss har sovit speciellt mycket den senaste veckan.

jerry och johanna jag vet att ni nu sitter bredvid mig när jag skriver så bli glada nu haha! shit vad ni betyder för mig och åren som gick utan att vi umgicks så mycket med varandra är helt galet. är så grovt tacksam att ni finns, ni betyder världen för mig!!!! ALL KÄRLEK I VÄRLDEN TILL ER, det finns för få människor som ni!


och så är min älskade mary hemma igen, bara tanken på att hon är i samma kommun som mig får mig att känna mig lättad. jag älskar er haha det märks att jag e full vaaaaaaaaa
¨
FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0