så jävla synd

vad är det för fel med människor som gör bort sig, snackar skit och blir påkomna, gör fucked up saker, inte står för det och leker någon fucking martyr?? stå för vad du gör! lek inte bättre än någon annan för om du gör bort dig tar det ett tag att få folk att förlåta och glömma! men om du drar på ett kaxigt ansikte, inte kan prata med människor om det utan bara ljuger och ljuger och ljuger (kan hålla på ett bra tag med hur mycket du ljuger) tror du då att någon människa någonsin kan ha respekt för dig igen!? så låt MIG skratta åt DIG!! HAHAHAHAAHH FALSKA ****

SKITSAMMA människor som du är inte ens värda att slösa tid på men det är just därför jag gör det för jag STÖR MIG SÅ GROVT!!!!

hade iaf trevligt med min vänner idag, möttes på tåget, jag dajje och mary så mötte vi upp natta i sollentuna, natta köpte lite stuff sen gick vi och käkade sushi, mums så gott det var. sitter här hemma nu och är helt död, så himla trött. ska somna tidigt ikväll. kör varannan kväll vaken till 3-4 på morgonen, varannan somna innan 8-9, det är så jag pippar mitt dygn. men det finns värre saker att tänka på än det

fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0