Shottas

"Rastafarikillarna Biggs och Wayne har gått i livets hårda skola och tillsammans slagit sig fram på brottets bana. Utpressning, mord och narkotikalangning är vardagsmat för de två barndomsvännerna och de drömmer om ett bättre liv långt ifrån Kingstons hårda gator. Mot alla odds lyckas Biggs och Wayne ta sig till Amerika där de fortsätter sin kriminella karriär. Men kan de knäcka Miamis undre värld?

i rollerna: Ky-Mani Marley, Spragga Benz, Paul Campbell & Wyclef Jean"


den var tyyyngre än jag minns den, om du inte har sett den så se den! uuhhh



gud vad jag grinar till filmen.. jag är så känslig och jag blir så kär i Spragga Benz i filmen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0