söndag hela dagen

uppe med tuppen idag igen wohoo vaknade för ungefär en halvtimme sen, det lönar sig att sova hemma för man kan sova längre då eftersom ingen väcker en. förutom mamma.. hade kunnat sova minst 3 timmar till men icke. idag blir det till att tvätta sen att träffa mina små töser and so on.

måste fixa i mitt rum också men känns inte så kul? lite väl jobbigt tycker jag.. jag uppskattar min ledighet nu utan skola och jobb så lååt mig chillaaa :D



don't hate the player, don't hate the game
hate the 'troop, man, we take all blame!

Kommentarer
Postat av: ems

du skulle ändå aldrig få röra mitt täcke :o

HAHAHAHHAH

2008-12-28 @ 16:27:28
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0